En vecka och en dag!!

Nu har jag varit borta i en vecka och en dag eftersom jag flog fran Umea forra torsdagen!!

Vi har hunnit med ganska mkt, tex besokt John Bapst Memorial Highschool ( dar jag ska ga) och vi har fixat mitt schema sa de kanns skont men de ar inte helt klart an tror jag!!

Vi har hunnit varit i "stan" och atit pa BagelCenter vilket jag gillade, alskar bagel, jag at en vanlig bagel med raspberry cream cheese, de var mums!!

Vi har aven varit pa andra affarer runt om i Maine!!

OCH jag har kopt en ny ROSA kamera :D ahah!!!

Igar sa var vi ute pa en morgon promenad, de ar sa himla fint har. Sedan sa var vi och lekte massa olika lekar som Kailas slaktingar hade ordnat for en ungdomsgrupp de var ratt kul haha i vi hade pajatar tavling, och jag var ju saklart sist klar sa Kaila (dottern i familjen) var tvungen att hjalpa mej!!
Senare pa kvallen tande dom eld pa ett gammalt garage, och da kom barndman dit for att trana, men ganska hemskt for dom som akte forbi utan att veta att de var annordnat!!!

Idag borjar en festival har i Maine som heter American folks festival sa de ska bli jatte kul att fara pa den och se vad det ar!!

Nu ska jag gora ngt annat;

So loooong!!

Ps. Kommer bilder senare ds.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0