USA

Antligen har man kommit fram till USA, Maine!

Fick sitta pa flygplatsen i New Ark 12 timmar eftersom planet var forsenat!

Familjen ar jatte snall och gor allt for att jag ska trivas sa bra som mojligt!
I familjen finns mamman Kate, Styvpappan Jeff och barnen Kaila och Sam.

An sa lange har vi faktiskt hunnit med ganska mkt!

Forsta dagen nar jag kom var ju fredags natt klockan 2 sa da sov vi och pa lordagen sa visade dom mig runt lite i Maine och vi f;ljde med och handlade ( jag och kaila foljde med) sen sa kakade vi lunch pa ett mackstalle, de var gott!

Andra dagen det vill saga pa sondag hade vi slaktraff sa jag fick traff nastan hela slakten pa Kates sida det var riktigt kul!
Vi kakade mackor, chips och kakor. Vi spelade aven Volleyboll i poolen som Kates syster har!
Och jag larde dom att spela Kubb, och dom sager att de var jatte kul!

Igar sa var vi pa Kamera Jakt eftersom jag verkligen behover en ny!
Sa nu tror jag att det star mellan tva olika! Tva rosa! hahaha!

Idag ska vi fara pa skolan for att fixa mitt schema sen vet jag inte vad vi ska gora!

Vadret an sa lange har varit riktigt bra, sol och varmt men idag sa verkar vadret inte bli lika bra just nu regnar det i alla fall sa!

Na nu ska jag nog ta mig lite frukost och vara social!

So long svenskar!

Hoppas allt ar bra dar hemma!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå de låter ju underbart!! Värsta drömfamiljen hahhaha fast det är tomt utan dej här!! Kom hem så kan jag bjuda dej på kakor hahah pusssssss

2008-08-20 @ 16:23:39
Postat av: Johanna

Hejsan =)

För det första: Vad kul att du trivs så bra där borta =)Var orolig att du hade hamnat i någon knäpp familj :P

För det andra: Två rosa kamror!!! Bra val av färg ;)

För de tredje: Jag saknar dig så bäst för mig att dessa tre månader går fort ;)

Pusspuss

2008-08-21 @ 15:32:39
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0