Fredag och fem dagars helg!

Hej hopp!

Nu ar det fredag och jag ar pa skolan, dagen har just borjat och jag har tva haltimmar pa morgonen!
Pa vagen till skolan stannade vi pa Dunkin Donuts och jag tog half coffe and half hot chocolate, muums!

I dag ska jag traffa en annan utbytesstudent fran Sverige, det ska bli kul! Pa lordag vet jag inte riktigt bli vi kanske ska fara pa Applepicking :) Och vi ska aven gora Svenska pannkakor, i cant wait! :) Mums ska bli sa gott, hoppas jag i alla fall!
Och pa Sondag ska jag pa Weeding, typ mitt forsta nagonsin, jag var val typ pa nagot nar jag var lite men det minns jag inte ska det ska bli jattekul, jag ar taggad till 100!

Pa mandag ar det en helgdag har i America sa da kanske jag ska aka ner till Boston och mota upp Anna, Ludwig, Lisa och Kristina som kommer hit fran Sverige och spendera tva natter dar och aka bil tillbaks till bangor pa Onsdag morgon! For The Seniors, vilket jag ar, ar lediga pa Tisdag och Onsdag for alla andra elever har provdagar! :) Sa det ska bli kul for jag vill garan se mer av Boston, det ar jattefint dar, tror jag i alla fall!

Men nu ska jag forsoka hitta nagot vettigt att gora och sen har jag engelska om cirka en halvtimme!

Hare sa bra Puss och Kram/ Caroline
ps. ska forsoka lagga in bilder snar! ds.

Kommentarer
Postat av: anna

det är ju hur nära som helst nu! :D

2008-10-10 @ 17:59:43
URL: http://annabejckstrojm.blogg.se/
Postat av: JF

lägg in bilder dirre /frissan frisén

2008-10-10 @ 21:50:14
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0