Lite somn!

Hej alla glada!

Sa nu ar det antligen helg och fredagen bjod pa Starbucks, amerikans fotbollsmatch med andra utbytesstudenter och vegitariska burgar/biffar! :)
Pa starbucks tog jag "chocolate chip cookie frauppucion" men jag maste saga att jag froedrar jordgubb, den ar sa god! Jag onskar att vi hade starbucks i Sverige, Umea ocksa!

Lordagen var ganska lugn!
Tog en joggingtur pa morgonen och en stor skal med flingor och mjolk, i like it!
Chillade mest hela dagen, pa eftermiddag akte vi forbi en kompis till Kate for hon skulle lana smycken av henne men hon ar aven frisor sa jag och Kaila pratade med henne om att klippa oss osv. Sa Kaila ska permanenta sig pa Onsdag och jag vet inte om jag ska gora nagot an men hon hade nagra forslag pa vad jag kunde gora, sa kanske!

Pa kvallen gjorde vi svenska pannkakor, mums! Dom blev faktiskt rikitgit goda men dom vart inte sa fina for speicellt jag lyckades inte vanda pa dom! haah! Sa vi att pannkakor med gradde, glass, hallonsylt, hjortronsylt, smor och socker! :D
Jag tror att dom flestas favorit var pannkak med glass och hjortronsylt, och dom alla sa att dom gillade pannakorna se det var kul! :D

I natt vakande jag mellan 2 och 3 av att Kaila lag och hostade, sa jag lag vaken ett tag sedan gav jag upp och gick ner och la mig i soffan och sov! Nu ar klockan 8.30 och jag har varit vaken en timme!

Nu ska jag kolla min mail osv.

Hare sa bra. Puss och Kram/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej saknade barn! Inatt drömde jag att du hade kommit hem, jag blev typ överlycklig =) Sen vaknade jag och insåg att allt var bara en döm =( Hoppas du har det bra =)



Pusss

2008-10-16 @ 17:39:01
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0