Onsdag, sjuk och trott!

Hej allihopa!

Idag ar jag hemma fran skolan, har ont i halsen och mar illa!

Sa hursom helst helgen var bra!
Fredagen var vi nagra som at pizza och sag super size me har! Och jag at varldens godaste pizza eller en av varldens godaste, det var ost och broccoli pizza, jag vet att det inte allas later nage gott men det var det jag lovar!!!

Sedan sa killen (Dayle) som kopt Super Size Me att jag fick behalla den sa jag kan visa alla hemma i Sverige hur det ar i Amerika, haha!
Lordag akte vi tre timmar norr ut for att kolla pa Kailas springtavling! Sa jag, Kate och Jeff akte dit kring 9 tiden och pa vagen dit sa korde vi till " New Sweden" dom har tydligen ett samhalle eller liknande dar det bor svenskar/ bodde svenskar och nu hade dom en ny skylt dar, sa vi stannade och tog kort, ska forsoka lagga in en bild fran det men jag forsoka lagga in en bild tidigare och det fungerade da inte!
Efter tavlingen stannade vi pa Pizza Hut och at salladsbuffe och sedan korde vi genom Mcdonalds Drive Thru och kopta milkshake jag tog saklart jorgubb och Kate och Jeff tog Kaffe milkshake sa jag fick smaka lite av Kate och den var faktiskt riktigt god! Sa ska nog kopa den nasta gang! :)

Sa nu ar det skola igen och det rullar val pa som vanligt och jag dansar pa mandagar mellan 19.00 och 20.00 :) Men vi far se om jag ska fortsatta i den gruppen, for jag tycker inte att det blev sa mkt dansa utan mer att bara lagga pa nya stege hela tiden utan och trana pa dom + att dom typ stod och pratade ganska mkt, sa man blev typ knappt varm! Men ska fundera och bestamma mig tills nasta mandag! :)

Nu ska jag skicka lite mail till PICA och nagra larare i Sverige osv!

Hare sa bra allihopa!

Puss och Kram <3 / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0