Tre fodelsedagar, I don't mind :)

Godmorgon allihop! :)

Just nu ar klockan halv sju pa morgonen och det ar lordag. Haha fraga mig inte vad jag gor uppe sa tidigt for jag vet inte sjalv!

Forra helgen var min "fodelsedags helg", det var super kul! :)

Fredagen den femte sep borjade med skola, sen akte jag, Kathrine och Kailia till Kathrine for att hon skulle hamta sina jobbar-klader och eventuellt ombyte ifall hon skulle spendera natten har.

Sedan akte vi "hem" och chillade, pratade osv sedan kom Katie. Vid fyra tiden kom Stesha och Phoebe (Sally kunde inte komma hon var sa trott, skulle till doktorn) och av Stesha fick jag tva chokladkakor och en pasa med M&M:s jag har inte atit dom an i alla fall, far ser nar det blir :D Och av Phoebe fick jag hemmagjorda svenska BULLAR :D, dom var jatte, supper, duper goda!!!! Jag fick aven ett paket med pannkaksmix som hon ville att jag skulle ta med till Sverige! :)

Vi gick sedan ut och spelade kubb forst jag och kaila mot Phoebe och Stesha, dom vann :( sen var det jag och stesha mot phoebe och Kaila och jag tror dom vann, sen var det jag och Phoebe mot Kaila och Stesha, och jag tror att vi vann da men jag ar inte saker, men jag minns att jag vann en av matcherna, for vi krode lite fler omgangar. Vi satta oss seda pa en filt med Katie och Kathrine och pratade lite och sedan kom Zak.

Vi spelade badminton, tog kort, pratade, spelade NASCAR och sant, sen vid 17.00 kom Jeff och Kates van Krisitn, 26 ar, hon var jatte trevlig. :)

Klockan 18.00 var Phoebe tvugen att aka hem for att hennes bror skulle till China sa dom skulle ha en hejda middag, sa det var ju synd :(

Kate och Jeff gjorde middag till oss pasta med tomatsas med typ korv och kyckling + vitloksbrod, det var riktigt gott!

Vi hade lite dansparty osv. Typ kring 20.00 tiden kom aven Dayle och av han fick jag en jordgubbs cigarett :O

Det blev lite mer dansparty och Kathrine kom tillbaks vid 21.00 tiden fran jobbet. Vi satt vid elden som Jeff och Kate hade startar, det var riktigt skont! Lite senare in mot kvallen kom av Kali, vi alla grillade marsmellows och hade den mellan tva kex som hade en chokladbit i mitt ocksa, lite svar att forklara men det var super duper gott!!!

Sen sjong alla "Happy Birthday" for mig och dom hade en "choklad kaka/tarta" med  m&m:s och jordnotstopping och det var aven ljus i tartan , mmmuuuuums!

Alla spenderade natten forutom Kali. Vi lag och pratade ganska lange och skramde sa klart upp varandra, men det var kul!

Lordag morgon kl 7.00 blev vi vackte for att Cross Country laget var tvugna att vara pa skolan 8.30 for att aka med bussen till tavlingen, sa till frukost blev det pannkakor som Kate gjort, bra start pa dagen!!!! :D

Sedan vi 8-9 tiden hade alla farit hem pa lordagmorgon! Jag hade jattekul pa mitt kalas :D Tack alla som kom!

Sondagen var det dax for nasta kalas med slakten. Alla kom vi 14.00 tiden, jag fick pengar, kort och en ram med en jattefint kort pa mig med Doughty familjen :D Det var aven Buppas fordelsedag (deras morfar)! :) Kate och Jeff hade bestallt en jattefin tarta, en chokladtarta med sevnskaflagan!! Det var Buppas ide, alltsa hur den skulle se ut!
Vid 17.00 tiden hade dom flesta farit hem och Kaila var tvugen att jobba den kvallen och Sam skulle hjalpa till med ljudet i kyrkan.
Sa jag, Kate och Jeff skjusade Kaila till jobbet och sedan for vi och kakade pa en China resturang, dom hade en jattestor buffe, muums!
Annu en riktigt bra och trevlig dag!!!

Pa mandagen var min riktigta fodelsedag! Dagen spenderades i skolan! Men Nar jag  kom hem fran skolan gick jag till datan och da ringde for Linda mig och sa Grattis, och sen ringde pappa mig och det var forsta bara han i rummert och sen kom aven mamma, Marika och Lucas och Lisa och Mormor och alla sjong for mig, tack sa mkt <33

18.30 hade jag min forsta danslektion, det var ju som en present till mig sjalv :D Det var kul och Kailas och Sams kusins fru Lindsey ar ocksa med i den gruppen :)

Sedan akte vi tillbaks till huset och varmde upp chili och at det med chips och ost, mums!
 Sen fick jag min present fran Kate, Jeff, Kaila och Sam det var ett presentkort som kan anvandas over hela varlden i typ alla affarer :D Det var en kanon bra present, dom sa att jag kunde anvanda det till att ga pa Starbucks om jag vill haha for dom vet att jag alskar deras Jordgubbs frapuccino! :D

Tack for den helgen, den var kanon och uppskattar det jattemycket!! 

Puss och Kram, Ha det bra // Caroline Kollberg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som du fick en underbar födelsedagshelg :) Saknar dig (L)

2008-09-14 @ 12:47:18
URL: http://johannaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0