Urringade klader och porr!



Kate, Jeff, Kaila, Katherine och Sam fran tidigare i sommar! :)

Hej Hopp!!!
Ja jag vet faktiskt inte vars jag ska borja!
Men snart bli jag val kickad fran skolan! :O

Sa torsdagen borjade som vanligt och det var Jeans and T-shirt day, vilket betyder att vi betalad 1 dollar for att fa ha pa oss jeans och t-shirt!
Sa dar kommer jag till engelska lektionen och engelska lararen kommer fram till mig och sager " jag ska hjalpa dig, det handlar om kladkoden, du har for urringat" :O! Hm sa jag drog upp mitt linne och gjorde vad jag skulle gora!
HAN var den anda lararen som kommenterade det pa hela dagen!!!! AAH!

Sen pa fredag hade jag haltimme pa morgonen sa jag och tre andra gick till biblioteket och satt och pratade!
Sa loggade jag in pa min Hotmail och sag att jag hade fatt ett mail av min alskade storasyster! :)
Det var en powerpoint med massa roliga/konstiga bilder och dar satt vi och kollade, och helt plotsligt ar det en bild pa en NAKEN man som var en tval och det var en hand under som hade tval i handen! OCH nar jag vander mig om star Biblotikaren (som ar engelska lararens son) bakom mig :O och han sager " jag vill inte se nagon porr har" och jag forsokte forklara men det var ju sa pinsamt och han sa igen " jag vill inte att du kollar pa porr har" och han sa det ganska hogt, sa jag tror att dom runt omkring mig horde! :O GISSA om jag var ROD!!!!

HAHA ojojoj!

Det var allt jag hade for idag!

Thaaanks sis :P hahah!

Pussar och kramar/ Carro


Kommentarer
Postat av: Linda

Sorry....inte min mening att skämma ut dig men jag älskar dig ändå å det vet du!!

2008-09-27 @ 22:51:14
Postat av: Amanda

hahahahahhah din snuskis ;)

vill skypa me dej !!!!!!!!!!

2008-09-30 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0