I am Back in Sweden!

Nu är jag tillbaks!

Tanken med den här bloggen var att jag skulle skriva om min tid i USA för att familj och vänner skulle kunna följa med på min resa. Jag uppdaterade inte så ofta som tänkte under mina tre månader i Maine men nu är jag tillbaks i Sverige och har tänkt ge bloggandet en chans.

Nu kommer ni istället kunna följa med i min blogg här hemma i Sverige. Än sålänge är jag inte så bra på det här med att blogga och hur man lägger in bilder, sorterar in i kategorier och ändrar tema osv.

Jag ligger fortfarande i sängen och kollar på film "Regin over me" med Adam Sandler, senare idag hade jag tänkte kolla runt lite på olika universitets program och kurser som jag kanske ska söka in till i höst. Aja filmen väntar!

SO looong! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0